Recuperem antics camins de la Cadeneta i Mont-ral

Data:

17 de novembre de 2024

Hora:

08:00

La Cadeneta

Recuperem antics camins de la Cadeneta i Mont-ral

 

Hola gater@s,

 

El proper diumenge 17 de novembre començarem la recuperació, neteja, arranjament i fitarem part del Camí Ral de la Cadeneta de Mont-ral, a les muntanyes de Prades.


El tram d’aquest Camí Ral que volem recuperar des del Gata és l’ubicat des de Ca Torruella fins al Mas d’en Marc.

 

Ens aplegarem com sempre davant de l’estàtua dels Despullats de la Rambla Nova de Tarragona a les 8:00 del matí de diumenge 17 de novembre. Des d’allí i compartint cotxes cada 4 persones ens dirigirem cap al Mas de la Cinta de la Cadeneta, om a les 9:00 prendrem el tradicional cafetó gater@ que haurem portat tots i totes en un termo.

https://maps.app.goo.gl/fUtsna3z9eofcfC4A

 

Després del cafetó gater@ començarà l’activitat de recuperació d’un tram del camí ral. Per dur a terme l’acció, caldrà portar aixades, serres manuals, tisores de poda, destrals, ulleres de protecció i guants de treball.


Al migdia acabarem la feina i farem una paella entre tots i totes a l’era del Mas de la Cinta de la Cadeneta.

Com sempre us heu d’apuntar des de dilluns fins a divendres a les 23:00 a la plana web del Gata.

 

Si necessiteu algun aclariment, us podeu posar en contacte amb el telèfon mòbil ; 690 31 87 53

 

Esperem que us agradi l’activitat i que xaleu al màxim.

 

Benet i Estel Pluvinet !!

Salut i Gata

#Gata25anys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esdeveniments vençut
2000

Info guia: Benet Pluvinet

  • La Cadeneta
  • Catalunya
  • Espanya

Detalls de la planificació de l'esdeveniment

  • 17 de novembre de 2024 08:00   -   17:00
Comparteix aquesta sortida
AFEGEIX AL CALENDARI