Projecció del documental “Cumbres a ciegas” i col·loqui posterior

Data de l'esdeveniment:

29 de maig de 2026

Lloc de l'esdeveniment:

Tarragona, Tarragona

Descripció de l'esdeveniment

Projecció del documental “Cumbres a ciegas” i col·loqui posterior

 

Hola gater@s,

 

En el marc de la Setmana de la Natura, el proper divendres 29 de maig, a les 18.30h, al vestíbul del Teatre Tarragona, projectarem el documental “Cumbres a ciegas” amb un col·loqui posterior.

https://maps.app.goo.gl/9btXKJsJ4gnjuM3j8

 

Una història de superació, on l’esforç, el treball en equip i la natura són els protagonistes.

 


Presentarà l’acte i moderarà el debat Jaume Descarrega, director del PSICURT (Festival de Curtmetratges sobre Salut Mental) i membre de la Comissió de Cultura del COPC.

 


Comptarem amb:


• Rafael López-Monné, geògraf, fotògraf,consultor i director d’Acció Climàtica i Territori del Port de Tarragona.

 

• Mayte Serrat, psicòloga i fisioterapeuta de l’Hospital Vall d’Hebron, coordinadora del GT Salut Planetària i Ambiental del COPC i presidenta de CIM Project.


L’aforament és limitat. Per això recomanem anar al Teatre Tarragona amb antelació. S’obriran les portes a les 18h.

 

Organitzem l’acte el Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya, GATA-Ecologistes de Tarragona, Planeta Blau i l’Ajuntament de Tarragona.

 

 

Som-hi Gater@s!!!

 

Salut i Gata

#Gata27anys

 

❌ Event Expired
This event expired on 29 de maig de 2026 20:30
🎟 Total tickets sold: 0
Organitzat per:
Entrades totals
2000
Entrades disponibles
2000
Ubicació de l'esdeveniment

Tarragona, Tarragona