24 de novembre de 2024
08:00
La Serra de Cardó
Hola gater@s,
Us proposo una ruta circular amb començament i final al Santuari de Cardó, a la Ribera d’Ebre.
Tornarem a aquesta comarca tant especial per la seva història i el seu entorn natural. Sortirem des de l’aparcament de l’antic Santuari i balneari de Cardó per agafar un sender que ens portarà a diverses Ermites i Fonts. Enfilarem el camí cap a la Cassola del Diable, però abans trencarem cap a l’esquerra per anar a la Roca Foradada i esmorzar.
Un cop carregats d’Energia, ara si, enfilarem el camí que ens durà a la Cassola del Diable i des d’allà cap al Portell de Cardó i després cap al Portell de Xàquera on podrem veure un contrast de paisatge espectacular. Un cop passat aquest Portell, un corriol ens portarà als cims de la Creu de Santos i de Xàquera, on aprofitarem per a Dinar envoltats d’unes vistes espectaculars.
Un cop dinats baixarem cap al Santuari de Cardó i abans d’arribar-hi descobrirem una Ermita amb molt de Misteri construïda damunt d’una Columna de roca.
Quedarem a les 7:30 del matí del diumenge 24 de novembre davant de l’estàtua dels Despullats de la Rambla de Tarragona.
Aproximadament a les 9:00 farem el tradicional cafè Gater@ a la cafeteria Piñol de Rasquera, que es troba a l’entrada del poble :
https://maps.app.goo.gl/AQ3294Cr19xZi1bq8
La ruta circular és amb un desnivell de 650 metres i una distància aproximada d’uns 10,5 quilòmetres.
Cal portar esmorzar, dinar, aigua i, sobretot, moltes Ganes de caminar. Recordem que la Ruta és de dificultat Mitjana i la gent ha d’estar acostumada a caminar amb desnivells.
Si necessiteu algun aclariment, us podeu posar en contacte amb el meu telèfon mòbil ; 629 03 36 00 o per correu electrònic beta75@tinet.cat
Esperem que us agradi l’activitat i que xaleu al màxim.
Beta*
Salut i Gata
#Gata25anys