descobrint el riu Canaletes d’Horta de Sant Joan

Event Date:

6 de juliol de 2025

Event Location:

Horta de Sant Joan, Catalunya, Espanya

Event Description

descobrint el riu Canaletes d’Horta de Sant Joan

 

Hola Gater@s,

 

Aquesta activitat que hem programat des del Gata és per a fer una iniciació al barranquisme, i per això hem escollit el riu Canaletes a la zona d’Horta de Sant Joan.

És per aquest motiu que hem contractat el guiatge del gater@ Josep Valmanya, que té una empresa d’esports d’aventures anomenada Deltaventur d’Amposta.

El riu Canaletes que passa pels Ports de Tortosa – Beseit, és un riu d’iniciació aquàtica, fàcil, curt i totalment amb aigua.

 

Ens aplegarem com sempre davant de l’estàtua dels Despullats de la Rambla Nova de Tarragona, però aquest cop a les 7:30 ja que tenim una bona estona de cotxe. Des d’allí compartint i repartint-nos en cotxes amb quatre persones en cadascun d’ells, ens dirigirem cap a la bonica vila de la Terra Alta anomenada Horta de Sant Joan, on arribarem pels vols de les 9:00.

 

El punt de trobada per a fer el cafetó gater@ i signar el full de responsabilitat de la sortida és al Restaurant lo Grau a la plaça de Catalunya d’Horta de Sant Joan a les 9:00 :

https://maps.app.goo.gl/qAWmuLcHmUsjCH627

 

Un cop signat el full ja ens direccionarem cap al riu Canaletes per a començar l’activitat de barranquisme.

 

Cal tenir en compte que :

  1. Enviar un WhatsApp a en Josep Valmanya 607 95 04 08 tot indicant l’alçada i pes per saber la talla del neoprè de cadascú.
  2. El cost de l’activitat de barranquisme val 25 € per persona, i inclou el tratge de neoprè, casc, arnés, escarpins i el guiatge.
  3. Cal portar calçat esportiu o botes, banyador, biquini, tovallola, per al barranc i roba de recanvi per a després.
  4. Les cremes solars que no siguin biodegradables i ecològiques no estan permeses per la contaminació que generen al riu.

 

Un cop acabada l’activitat tornarem a la plaça de Catalunya d’Horta de Sant Joan, per a menjar al bar restaurant on trobem lloc : a lo Grau o al Bar Manolo.

Esperem que us agradi molt l’acitivat.

Qualsevol aclariment, no dubteu en trucar al telf mòbil : 608 14 11 49

 

Josep Valmanya i Lluís Gurrera

Salut i Gata

#Gata26anys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❌ Event Expired
This event expired on 6 de juliol de 2025 17:00
🎟 Total tickets sold: 0
Organized By :  
Total Seats
2000
Event Location

Horta de Sant Joan, Catalunya, Espanya