6 de juliol de 2025
07:30
Horta de Sant Joan
Hola Gater@s,
Aquesta activitat que hem programat des del Gata és per a fer una iniciació al barranquisme, i per això hem escollit el riu Canaletes a la zona d’Horta de Sant Joan.
És per aquest motiu que hem contractat el guiatge del gater@ Josep Valmanya, que té una empresa d’esports d’aventures anomenada Deltaventur d’Amposta.
El riu Canaletes que passa pels Ports de Tortosa – Beseit, és un riu d’iniciació aquàtica, fàcil, curt i totalment amb aigua.
Ens aplegarem com sempre davant de l’estàtua dels Despullats de la Rambla Nova de Tarragona, però aquest cop a les 7:30 ja que tenim una bona estona de cotxe. Des d’allí compartint i repartint-nos en cotxes amb quatre persones en cadascun d’ells, ens dirigirem cap a la bonica vila de la Terra Alta anomenada Horta de Sant Joan, on arribarem pels vols de les 9:00.
El punt de trobada per a fer el cafetó gater@ i signar el full de responsabilitat de la sortida és al Restaurant lo Grau a la plaça de Catalunya d’Horta de Sant Joan a les 9:00 :
https://maps.app.goo.gl/qAWmuLcHmUsjCH627
Un cop signat el full ja ens direccionarem cap al riu Canaletes per a començar l’activitat de barranquisme.
Cal tenir en compte que :
Un cop acabada l’activitat tornarem a la plaça de Catalunya d’Horta de Sant Joan, per a menjar al bar restaurant on trobem lloc : a lo Grau o al Bar Manolo.
Esperem que us agradi molt l’acitivat.
Qualsevol aclariment, no dubteu en trucar al telf mòbil : 608 14 11 49
Josep Valmanya i Lluís Gurrera
Salut i Gata
#Gata26anys