1 de novembre de 2026
08:00
Porrera
Hola gater@s,
El proper diumenge 1 de novembre, farem una excursió de descoberta de la vila de Porrera, comarca del Priorat, i els seus entorns, tot cercant els catorze rellotges de sol que conté la vila.
Dificultat : mitja.
Què cal portar ?
Botes de muntanya, gorra, crema solar, aigua, esmorzar i dinar.
Lloc de sortida : Ens aplegarem, com sempre, davant de l’Estàtua dels Despullats de la Rambla Nova de Tarragona a les 8:00
Hora de sortida : 8:00 h.
Inscripcions: cal inscriure’s abans del divendres 30 d’octubre a les 17 h, a través de la plana web del GATA: www.gata.cat, a l’apartat «Sortides».
En referència al càlcul del cost de la Benzina que cal pagar al conductor que ofereix el seu vehicle per a portar persones, des de la Junta del Gata hem establert una nova norma de 0,26 € per quilòmetre en cotxe compartit.
L’operació que realitzarem serà : ( 0,26 € * total km anada i tornada ) / núm. total de passatgers inclòs el conductor.
En breu us donarem més informació al respecte.
Esperem que us agradi la proposta i que us animeu a participar-hi!
Moltes gràcies i fins diumenge!
Gema Salcedo
GATA
#Gata27anys
