El Motllat de la Pona (Serra de la Mussara)

Data:

9 d'octubre de 2022

Hora:

08:00

La Mussara

Hola gater@s !

Aquesta vegada us proposem una sortida pel Paratge Natural de la Serra de la Mussara, pel Motllat de la Pona.

Ens aplegarem com sempre a les 8:00 davant de l’Estàtua dels Despullats de la Rambla Nova i del Santuari de la Misericòrdia de Reus. Des d’allí i repartits en cotxes per cada quatre persones ens dirigirem cap al Refugi de la Mussara on farem el tradicional i nostrat cafetó gatero cap les 9:00. Un cop ben encafeinats i agafant el PRC-87 anirem cap al Pla de l’Agustenc, i després el GR7  cap als Motllats de la Pona

Seguidament baixarem cap al gorg, gorguet i la gorguina pel PRC-7, i en arribar al Molí de l’Esquirola, ens aturarem per dinar a la ribera del riu Siurana. Seguirem la ruta tot endinsant-nos al barranc de Carcaix pel PRC-87, i després de pujar pel Grau del Gris, passarem pels masos de Galzeran, cap a la vila de la Febró.

Després de visitar la Febró començarem a pujar en direcció als Avencs de la Febró, el Pla de l’Agustenc, i tancarem el cercle en arribar novament al Refugi de la Mussara, on farem el beuret final.

Es calcula al voltant de 6 hores reals de caminar, i entre 20 – 22 km de distància.

Cal portar menjar per esmorzar i dinar, aigua, roba i sabates tècniques de muntanya, barret i crema solar de protecció.

Com sempre per apuntar-se a la sortida cal fer-ho mitjançant la plana web del Gata ; www.gata.cat, abans del divendres 7 d’octubre a les 23:00.

Per qualsevol aclariment, no dubteu en consultar-me al telèfon mòbil 608141149 o per correu electrònic ; tamariu@tinet.cat

Esperem que gaudiu d’aquests paratges naturals.

Lluís Gurrera

• La Mussara
  • Catalunya
  • Espanya

Detalls de la planificació de l'esdeveniment