El mirador de la Pena, des del camí ramader de Poblet

Poblet

El mirador de la Pena, des del camí ramader de Poblet

Hola gater@s,

Us proposo una ruta circular amb començament i final al Monestir de Poblet, a la comarca de la Conca de Barberà.

Tornarem a aquesta comarca tant especial per la seva història i el seu entorn natural.

Sortirem des de l’aparcament del Monestir de Poblet x agafar un tram del Camí Ramader cap a Prades. Més endavant, trencarem a l’esquerra cap a la pista forestal de Castefollit. Abans, però, esmorzarem a la Font de Nerola.

Després d’una pujada suau, però constant, arribarem a un altre trencall a l’esquerra on agafarem un altre pista forestal que ens durà al Mirador de la Pena. Pel camí, passarem pels Frares Encantats.

A dalt del Mirador de la Pena dinarem acompanyats de vistes espectaculars de la Conca.

Un cop carregat les piles, farem la baixada pel sender de Colom on trobarem la casa forestal de la Pena, un pou de gel, una font/cascada i una carbonera.

No res, una baixada força distreta envoltats del Bosc de Poblet.
Abans d’arribar al punt de partida, trobarem la coneguda Font de Ferro de Poblet.

Quedarem a les 8 del matí del diumenge davant l’estàtua dels Despullats. Aproximadament a les 9 farem el tradicional cafè Gater@ a la cafeteria ‘els Caçadors’, que es troba just al davant del Casal de l’Espluga de Francolí.

La ruta circular és amb un desnivell de 576 metres i una distància aproximada d’uns 16,5 quilòmetres.

Cal portar esmorzar, dinar, aigua i, sobretot, moltes Ganes de caminar.

Per inscriure’s a l’activitat cal que us apunteu via plana web del Gata ; www.gata.cat, a l’apartat de sortides, entre dilluns i divendres fins a les 23:00.

Esperem que us agradi, i moltes mercès per participar !!

X a més Info:

• Poblet
  • Catalunya
  • Espanya

Detalls de la planificació de l'esdeveniment