12a Caminada S’Terra.Cat

Data de l'esdeveniment:

27 de setembre de 2026

Hora de l'esdeveniment:

06:30

Lloc de l'esdeveniment:

Prades

Descripció de l'esdeveniment

12a Caminada S’Terra.Cat

 

Hola gater@s,

 

Us proposem participar a la 12a Caminada S’Terra.Cat que organitzen els BiriMbins, l’Associació excursionista de Prades pel diumenge 27 de setembre de 2026 per la Serra de Prades.

 

Ens aplegarem a l’estàtua dels Despullats de Tarragona a les 6:30, per tal de poder arribar a la vila vermella de Prades a les 7:30.

Es prega molta puntualitat, ja que tenim una hora de viatge. Un cop aparcats els cotxes per les afores de Prades, anirem cap a la Plaça Major per tal de poder prendre el tradicional cafè gater@ i fer la recollida dels dorsals de la sortida.

 

Hi haurà avituallaments durant el recorregut i un altre a l’arribada on també es lliurarà un petit obsequi a cada participant. Els participants han de dur un got pels avituallaments per tal de reduir les deixalles.

Els avituallaments seran de líquid i pica-pica i, sempre que sigui possible, amb productes locals o de proximitat.

Tot el recorregut estarà senyalitzat amb cintes. Un cop finalitzada la Caminada, l’organització les retirarà.

 

A partir de les 8:00 ens concentrarem a la Plaça Major de Prades per fer la inscripció i/o recollir els dorsals. L’hora d’inici de la caminada serà les 9;00, i l’hora màxima de finalització és a les 16:00. En acabar, com a premi tindrem una llangonissada que entra amb el preu de la inscripció.

 

Es podran escollir entre dues caminades :

a) 11 km i 400 m de desnivell positiu acumulat

b) 23,5 km i 1.124 m de desnivell positiu acumulat

 

El preu de la inscripció, on entra l’assegurança, els avituallaments, i un obsequi, és de :

a) 15 € pels federats i els/les socis/es dels Birimbins

b) 25 € pels No federats i els/les No socis/es dels Birimbins

 

Per inscriure-us ho heu de fer pel següent enllaç de la FEEC :

12a S’TERRA.CAT. Prades – FEEC – Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya

 

No caldrà pagar els 5 € que normalment han d’abonar les persones que s’apunten a les activitats del Gata que no són sòcies i socis.

 

Us haureu també d’inscriure per la plana web del Gata per tal de poder gestionar els vehicles davant de l’estàtua dels Despullats de Tarragona, i poder fer grups de 4 persones en cada cotxe.

 

Teniu temps per apuntar-vos fins al dimecres 23 de setembre a les 24:00, hora que es tanquen les inscripcions.

 

En referència al càlcul del cost de la Benzina que cal pagar al conductor que ofereix el seu vehicle per a portar persones, des de la Junta del Gata hem establert una nova norma de 0,26 € per quilòmetre en cotxe compartit. 

L’operació que realitzarem serà : ( 0,26 € * total km anada i tornada ) / núm. total de passatgers inclòs el conductor.

 

Si necessiteu algun aclariment, us podeu posar en contacte amb el telèfon mòbil ; 608141149.

 

Esperem que us agradi l’activitat i que xaleu al màxim.

 

La Junta del Gata

Salut i Gata

#Gata27anys

 

 

Opcions del tiquet
Col·laboració amb l’entitat GATA
2000 Entrades restants
5,00
Preu Total : Free
Organitzat per:
Entrades totals
2000
Entrades disponibles
2000
Detalls de la programació de l'esdeveniment:
Ubicació de l'esdeveniment

Prades