Fent Ioga a la Cadeneta de Farena

Data:

15 de juny de 2025

Hora:

08:00

La Cadeneta

Fent Ioga a la Cadeneta de Farena

 

Hola Gater@s,

 

Aquest cop anirem caminant des de la Cadeneta (Farena) cap al Toll de l’Olla del riu Brugent, i després al tornar de nou a la Cadeneta farem una activitat de ioga dirigit.

Per la sessió de ioga és necessari portar una màrfega i una petita manta. Per això tindrem el guiatge d’en Benet i na Txell.

 

La caminada durarà entre dues i tres hores, i si el temps ho permet farem un banyet al toll de l’olla, per tal d’arribar fresquets per fer ioga.

Farem una pràctica de ioga de benvinguda al solstici d’estiu a l’era del mas de la Cinta de la Cadeneta, moment del calendari solar que celebra la llum, la vida i la connexió amb la natura.

 

En acabar voluntaris i voluntàries del Gata prepararan una paella de verdures.

Cal portar plat, got i coberts reutilitzables i un tovalló de roba.

 

Punt de trobada:
Ens reunirem, com sempre, davant de l’estàtua dels Despullats a la Rambla de Tarragona, a les 8 del matí.

Anirem cap al Forn de Mont-ral per prendre el cafetó gater@ i signar el full de responsabilitat cap a les 8:45 :

https://maps.app.goo.gl/o3JUHaJtMGzneeXS7

 

És recomanable dur calçat còmode, protecció solar, aigua, i l’esmorzar.

 

Per inscriure’s a l’activitat cal que us apunteu via plana web del Gata ; www.gata.cat, a l’apartat de sortides, fins el divendres 13 de juny a les 23:00.

 

Esperem que us agradi, i moltes mercès per participar !!

Per qualsevol dubte podeu trucar-nos o enviar un missatge al telèfon : 690 31 87 53

 

Benet Pluvinet i Txell Pérez

Us hi esperem!!

Salut i Gata

#Gata26anys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reservar sortida

Apunta't Quantitat Preu:
Col·laboració amb l’entitat GATA
5,00
Quantitat: Total:
2000

Info guia: Benet Pluvinet

  • La Cadeneta
  • Catalunya
  • Espanya

Detalls de la planificació de l'esdeveniment

  • 15 de juny de 2025 08:00   -   17:00
Comparteix aquesta sortida
AFEGEIX AL CALENDARI